Reviews: bezoekers aan het woord!

13 mei 2016

Reviews: bezoekers aan het woord!

Door het aanbieden van reviews, help je de bezoeker bij het maken van een goede online keuze. Hier schreven we al eerder over in het artikel: “ Onmisbare hulp bij aankoopbeslissing”. Welke locatie kan ik het beste bezoeken, wat past het beste bij mij? Deze vragen kunnen eenvoudig beantwoord worden door de inzet van reviews.

Lees het hele artikel

Nieuwe werkwijze en verbetering proces

3 apr. 2016

Nieuwe werkwijze en verbetering proces

Met de start van het nieuwe jaar, is ook een nieuwe werkwijze en teamindeling binnen Insiders gestart. Met deze nieuwe werkwijze willen wij de kwaliteit van onze producten (nog) beter waarborgen en vooral meer focus aanbrengen op structurele doorontwikkeling van het product Citynavigator.

Lees het hele artikel

Nieuw logo voor Citynavigator

31 mrt. 2016

Nieuw logo voor Citynavigator

Om klaar te zijn voor de toekomst en naast Insiders Online een duidelijke merkstrategie te kunnen voeren, is er een nieuw logo ontwikkelt door ons innovatielab. Het innovatielab bestaat uit studenten en afstudeerders die gezamenlijk aan uitdagende concepten en projecten werken.

Lees het hele artikel

Reviews: Onmisbare hulp bij aankoopbeslissing

23 mrt. 2016

Reviews: Onmisbare hulp bij aankoopbeslissing

We weten uit onderzoek en ervaring dat de huidige online consument steeds meer onderzoek doet bij een online aankoop/beslissing. Op basis van ervaringen van anderen wordt een meer gedegen beslissing genomen. Die ervaringen worden gelezen op review-sites, als reacties bij producten en op sociale media.

Lees het hele artikel

Visie op User Generated Content

23 mrt. 2016

Visie op User Generated Content

Tot op heden is Citynavigator gericht op het ontsluiten van (redactionele) data die vanuit toeristische organisaties verzamelt wordt. Denk hierbij aan restaurants, routes en koppelingen met de Nederlandse Databank voor Toerisme, Recreatie en Cultuur (NDTRC). De volgende stap is het verzamelen van data van eindgebruikers en bezoekers van de diverse website(s).

Lees het hele artikel

GPS detectie en “In de buurt”

23 mrt. 2016

GPS detectie en “In de buurt”

Hoe waardevol is het tonen van relevante locatiegebonden content aan de bezoeker van de website? Wij denken: heel waardevol! Op basis van de exacte locatie van de gebruiker kunnen we interessante hotspots, tips en content tonen.

Lees het hele artikel

Tiles pagepart optimalisatie

15 mrt. 2016

Tiles pagepart optimalisatie

Hoe kunnen we de werking van de tiles pageparts verbeteren? Binnen het cms Kunstmaan hebben we de beschikking over een aantal pageparts waarin tiles horizontaal gescrolled kunnen worden. Dit zijn de Content Tiles, de ODP Tiles en de Blog Tiles.

Lees het hele artikel

Review-type: labels. Wat vindt de bezoeker?

7 jan. 2016

Review-type: labels. Wat vindt de bezoeker?

In een eerder artikel hebben we al geschreven over de waarde van ervaringen van anderen bij het nemen van beslissingen. De nieuwe module: “Review: Labels” geeft de websitebeheerder de mogelijkheid om zélf aan de slag te gaan met het verzamelen van ervaringen van bezoekers.

Lees het hele artikel

14 mrt. 2014

Contactinformatie of conversie?

Een van de meest geraadpleegde onderdelen op de website is het blok met de contactgegevens van een Point Of Interest (dit kan een restaurant, museum of evenement zijn). Het contactblok bevat de algemene contactgegevens van de locatie. Dit kunnen het telefoonnummer en mailadres zijn, maar ook het bezoekadres of de website van de locatie zelf.

Lees het hele artikel