12 jul. 2016
Cadeautje: Citynavigator contentkalender 2016
De zomervakantie komt eraan en wij hebben een leuk cadeautje voor je wat wellicht goed van pas komt tijdens het plannen van de aankomende vakantieperiode. Als promoter van een stad, streek of regio weet je als geen ander wat er in de buurt te doen is, en wat de regionale inhakers zijn om qua content op in te spelen. Maar hoe zit het met landelijke events, of zelfs europese of wereldwijde events?
Lees het hele artikel11 jul. 2016
Persoonlijke favorietenlijsten
Met de nieuwe favorietenmodule in Citynavigator kan de bezoeker van de website zijn of haar interessante hotspots overal mee naartoe nemen. Op mobiel of op een printje, de favorieten zijn altijd binnen handbereik.
Lees het hele artikel13 jun. 2016
Tips van locals
Wie kent de stad beter dan wie dan ook? Juist! De bewoner zelf! Met de nieuwe tips-module kan de bezoeker van de website zijn eigen tips achterlaten. Een onbekend pareltje in een achterafstraatje. Een bankje in het park om te genieten van een mooie zonsondergang of juist dat leuke winkeltje net buiten de gebaande paden. Al deze tips geven de slagkracht van de redactie een enorme boost. Zo heb je de beschikking over honderden potentiële redactiemedewerkers om nieuwe content te genereren.
Lees het hele artikel7 jun. 2016
Creëer lokale ambassadeurs met een persoonlijke pagina
Door bezoekers van de website een account aan te laten maken, kun je ze voor een langere tijd verbinden aan je website. Zij worden de lokale ambassadeurs van jouw stad, streek of regio. Deze gebruikers krijgen een persoonlijke pagina, waar zij hun persoonlijke favorieten bij kunnen houden, of hun eigen tips en reviews achter kunnen laten.
Lees het hele artikel13 mei 2016
Reviews: bezoekers aan het woord!
Door het aanbieden van reviews, help je de bezoeker bij het maken van een goede online keuze. Hier schreven we al eerder over in het artikel: “ Onmisbare hulp bij aankoopbeslissing”. Welke locatie kan ik het beste bezoeken, wat past het beste bij mij? Deze vragen kunnen eenvoudig beantwoord worden door de inzet van reviews.
Lees het hele artikel3 apr. 2016
Nieuwe werkwijze en verbetering proces
Met de start van het nieuwe jaar, is ook een nieuwe werkwijze en teamindeling binnen Insiders gestart. Met deze nieuwe werkwijze willen wij de kwaliteit van onze producten (nog) beter waarborgen en vooral meer focus aanbrengen op structurele doorontwikkeling van het product Citynavigator.
Lees het hele artikel31 mrt. 2016
Nieuw logo voor Citynavigator
Om klaar te zijn voor de toekomst en naast Insiders Online een duidelijke merkstrategie te kunnen voeren, is er een nieuw logo ontwikkelt door ons innovatielab. Het innovatielab bestaat uit studenten en afstudeerders die gezamenlijk aan uitdagende concepten en projecten werken.
Lees het hele artikel23 mrt. 2016
Reviews: Onmisbare hulp bij aankoopbeslissing
We weten uit onderzoek en ervaring dat de huidige online consument steeds meer onderzoek doet bij een online aankoop/beslissing. Op basis van ervaringen van anderen wordt een meer gedegen beslissing genomen. Die ervaringen worden gelezen op review-sites, als reacties bij producten en op sociale media.
Lees het hele artikel23 mrt. 2016
Visie op User Generated Content
Tot op heden is Citynavigator gericht op het ontsluiten van (redactionele) data die vanuit toeristische organisaties verzamelt wordt. Denk hierbij aan restaurants, routes en koppelingen met de Nederlandse Databank voor Toerisme, Recreatie en Cultuur (NDTRC). De volgende stap is het verzamelen van data van eindgebruikers en bezoekers van de diverse website(s).
Lees het hele artikel23 mrt. 2016
GPS detectie en “In de buurt”
Hoe waardevol is het tonen van relevante locatiegebonden content aan de bezoeker van de website? Wij denken: heel waardevol! Op basis van de exacte locatie van de gebruiker kunnen we interessante hotspots, tips en content tonen.
Lees het hele artikel